مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، خواهشمند است ابتدا شرایط  گارانتی را به دقت مطالعه نمایید سپس اقدام به ثبت درخواست نمایید.

فرم درخواست استفاده از گارانتی

کاربر عزیز جهت ثبت درخواست استفاده از گارانتی، ابتدا وارد سایت شوید.

شرایط عمومی

  1. ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی است.
  2. وظیفه حفظ و نگهداری و فعال سازی کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد و در صورت غیر فعال بودن گارانتی به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  3. زمان انقضاء گارانتی بر اساس نوع محصول خریداری شده متفاوت بوده و مطابق اطلاعات درج شده در صفحه محصول بوده و از زمان فعالسازی شروع خواهد شد.
  4. زمان فعالسازی نباید بیشتر از 10 روز از زمان ثبت سفارش باشد در غیر این صورت گارانتی باطل می شود.
  5. تحویل و دریافت کالای معیوب و هزینه های ایاب و ذهاب به مرکز یا نمایندگی های خدمات به عهده صاحب کالا می باشد.
  6. در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن اقلام همراه، کنترل صحت مشخصات فنی و همراه بودن کارت گارانتی به همراه کالا می باشد.
  7. مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی و یا فعال نکردن گارانتی و استفاده از محصول یا مخدوش کردن هر یک از برچسب های شناسایی کالا، سریال، هولوگرام، بارکد، موجب ابطال گارانتی می گردد.
  8. صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر استفاده ناصحیح، ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد.
  9. چنانچه پس از بررسی، مشکل محصول خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، محصول به مشتری عودت داده خواهد شد.
  10. تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت خواهد بود.
  11. شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد.درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود.
  12. دستگاه معیوب باید با هماهنگی کارشناسان ما به مرکز یا نمایندگی های خدمات ارجاع شوند.
  13. در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب قابل تعمیر نباشد و یا تولید محصول متوقف شده باشد، کالای همردیف جایگزین و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل می گردد.
  14. مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بعهده فرستنده می باشد.

شرایط استفاده از محصول

  1. از قراردادن تشک بر روی کفی های مشبک و تخت های کوچک تر از تشک خودداری فرمایید.
  2. تشک را هر سه ماه پشت و رو و هر شش ماه سر و ته کنید و از خم کردن آن پرهیز کنید.
  3. از شست و شوی تشک با هرگونه مایعات پاک کننده و ضدعفونی کننده خودداری کنید.
  4. محصولات ترمه را حتما کاور کنید و از شست و شوی آن ها اجتناب فرمایید.
  5. برای شست و شوی تمامی محصولات پارچه ای از آب با دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد استفاده کنید.
  6. حتما از شوینده های بدون آنزیم استفاده کنید.

موارد شامل گارانتی

  1. فرورفتگی تشک و خوابیدگی بالش به صورت غیر طبیعی و خارج از عرف.
  2. گلوله، گلوله شدن و رنگ رفتگی بعد از شست و شو در ضورت رعایت موارد فوق.
  3. هرگونه ایراد در دوخت و چاپ.
  4. اصالت کالا.

موارد ابطال گارانتی

  1. آسیب دیدگی های ناشی از حمل و نقل، برخورد اشیا تیز و برنده و هرگونه صدمات فیزیکی دیگر.
  2. همراه نداشتن کارت ضمانت و فاکتور فروش و باز شدن پلمپ.
  3. استفاده در محل های مرطوب و یا آتش زا.
  4. استفاده غیر استاندارد از محصول.

سایر نکات

  1. مرکز خدمات محصولات دریافتی را در صورت امکان تعمیر و درغیر این صورت تعویض می نماید.
  2. درصورت عدم موجودی کالایی که شامل گارانتی شده، کالای مشابه ارائه خواهد شد.

ثبت درخواست استفاده از گارانتی

  1. ابتدا موارد بالا را با دقت مطالعه نمایید، درصورتی که محصول شما شامل گارانتی می باشد، فرم زیر را پر کنید.
  2. پس از تایید درخواست، فیلدهای موجود در کارت گارانتی را پرکرده و کارت گارانتی را به همراه محصول به آدرس فروشگاه ارسال نمایید.
  3. اگر محصول خود را از سایت و یا فروشگاه های دیگری بغیر از فروشگاه اینترنتی آدنو خریداری کرده اید، ارسال فاکتور خرید الزامی است.