رویه های ارسال

مشتری گرامی، با خرید آنلاین و آفلاین از فروشگاه آدنو کالاهای شما در سراسر ایران با بسته بندی مناسب و مطمئن ارسال خواهد شد.

 

ارسال کالا در محدوده شهر قم:

ارسال در قم به دو روش ارسال با پست و پیک با انتخاب مشتری صورت می پذیرد.

  • هزینه ارسال توسط پست 35000 هزار تومان بر عهده مشتری است.
  • در شهر تهران چنانچه نیاز به فوریت در تحویل کالا دارید .کالا از طریق پیک ظرف 24 ساعت فقط با پرداخت هزینه (بر اساس آدرس بر عهده مشتری) امکان پذیر است.

 

ارسال کالا به شهرستان‌ها 

  • ارسال پستی

در حال حاضر پست مطمئن ترین روش ارسال است و کالاها درشرایط معمول تقریبا ظرف سه روز کاری به دست شما خواهند رسید. پوشش خسارت پست تا مبلغ 20 میلیون تومان خواهد بود. (هزینه ارسال 35000 هزار تومان بر عهده مشتری است.)

توجه: طبق قوانین شرکت پست ارسال کالاهایی با ابعاد یا وزن غیر معمول از طریق پست امکان پذیر نیست، لذا این اقلام با تیپاکس، باربری و … ارسال می‌شوند و هزینه ارسال بر عهده خریداران محترم خواهد بود.

  • ارسال تیپاکسی

در این روش کالاها بصورت سریع (اکسپرس) و از طریق تیپاکس و یا ماهکس (به انتخاب مشتری) ارسال می‌شوند و هزینه آن بر عهده مشتری است. پوشش خسارت تیپاکس تا مبلغ 30 میلیون تومان و ماهکس به مبلغ فاکتور خواهد بود.

  • سرویس باربری

ارسال کالاها بنا به درخواست شما و یا الزام به دلیل حجم و وزن بالا از طریق باربری ارسال می شوند ،که هزینه ارسال با باربری به صورت پس کرایه  بر عهده مشتری است.

هزینه ارسال کالاهای بازگشتی

 

هزینه بازگرداندن کالا در مواردی مانند ارسال کالای اشتباه یا دارای ایراد فنی تا 7 روز بر عهده آدنو بوده و در صورتی که اشتباه در ثبت سفارش و انتخاب کالای اشتباه از سمت خریدار باشد، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است.

 

سایر موارد

  • مشتری گرامی لطفا موقع دریافت کالا حتما «در حضور مامور تحویل» از وجود کالای خود در بسته‌بندی اطیمنان حاصل کنید.
  • کالاهای ارسالی با پیک و پست تا سقف 20 میلیون تومان ، تیپاکیس 30 میلیون تومان و ماهکس به مبلغ فاکتور تحت پوشش بیمه خسارت حمل و نقل می باشد.
  • و در صورت بروز هر حادثه، پوشش خسارت وارده به کالاهای با ارزش بالاتر خارج از تعهدات این شرکت‌ها است.
  • اگر در موارد نادر، بر اثر نوسان‌‏های بازار ارز یا اشتباه اپراتور در قیمت‌‏گذاری، سفارشی قابل تحویل نباشد، سفارش لغو شده و یا بر اساس قیمت جدید محاسبه خواهد شد.
  • درصورت مفقود شدن و یا آسیب رسیده به مرسوله به صورتی که بسته بندی از بین رفته باشد، پیگیری و جبران خسارت برعهده شرکت های حمل و نقل کننده خواهد بود و فروشگاه آدنو مسئولیتی نخواهد داشت. با این حال فروشگاه آدنو پیگیر جبران خسارت شما از این شرکت ها خواهد شد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارسال کالا، از طریق فرم تمای با ما ارتباط برقرار کنید.