فرم مرجوعی

جهت ثبت درخواست مرجوعی فرم زیر را تکمیل نمایید:

*ابتدا قوانین مربوط به مرجوع کردن را مطالعه کنید، سپس اقدام به ثبت درخواست نمایید.

کاربر عزیز جهت ثبت درخواست مرجوعی، ابتدا وارد سایت شوید.

 

زمان مرجوع کردن محصول

از نظر زمانی برای ثبت درخواست مرجوعی چند محدودیت وجود دارد، اگر کالایی که دریافت کرده‌اید به هر شکل آسیب دیده یا خراب باشد، تنها ۲۴ ساعت زمان دارید تا برای ثبت درخواست مرجوعی کالا اقدام کنید. به جز این مورد، اگر به هر دلیل دیگری می‌خواهید کالا را بازگردانید، تا ۷ روز امکان ثبت درخواست مرجوعی وجود دارد.

شرایط مرجوع کردن کالا

کالایی که قصد بازگرداندن آن را دارید، باید به همراه تمامی اقلام همراه مانند کارت گارانتی، بیمه و… در جعبه به شکل اولیه قرار دهید، فاکتور فروشگاه آدنو و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی نیز باید همراه جعبه فرستاده شود. جعبه اولیه کالا و اقلام همراه آن باید همانند شرایط اولیه زمان تحویل کالا باشند و وجود آسیب، پارگی یا نوشته و برچسب اضافی بر روی کالا و جعبه آن قابل قبول نیست. تمامی محصولات باید در شرایط اولیه و نو باشند، نباید هیچگونه آثار استفاده مانند لک، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن بر روی کالا وجود داشته باشد. تگ برند، دکمه و سایر ملحقات کالا نیز جدا نشده باشد.

هزینه مرجوعی محصول

طبق قوانین تجارت الکترونیکی ایران، هزینه مرجوعی کالا بر عهده کاربر است.

روند کلی مرجوعی کالا

روند مرجوعی کالا شامل دو دسته می‌شود، ابتدا کالاهایی که به دست کاربر رسیده و به دلیل وجود ایراد، نقص فنی یا دلایل سلیقه‌ای مرجوع می‌شود، دوم کالاهایی که هنوز به دست کاربر نرسیده و او اقدام به لغو سفارش خود می‌کند. برای ثبت درخواست مرجوعی توسط کاربران، کالا به مرکز بازگشت محصول آدنو می‌رود و بررسی کیفی بر روی آن انجام می‌شود. اگر نمونه سالم همان کالا در انبار وجود داشته باشد، به کاربران اعلام شده و در صورت تایید برای وی ارسال می‌شود، درغیر این صورت نیز هزینه کالا عودت داده می‌شود.

نحوه ارسال محصول

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آدنو جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@adenoshop.ir ایمیل کنید.

سایر موارد

  • درصورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
  • لطفا هنگام تحویل توسط مامور ارسال، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
  • مرجوع کردن محصولاتی که به صورت اختصاصی برای مشتری تولید شده است اعم از چاپ انوع سرویس خواب، چاپ روبالشی، چاپ ملحفه، چاپ تم تولد و… و همچنین محصولاتی که با ابعاد خاص تولید شده اند تنها درصورتی ممکن است، که محصول با توضیحات موجود در سایت مغایر بوده و یا ایراد فنی دارد. اگر کالایی که دریافت کرده‌اید به هر شکل آسیب دیده یا خراب باشد، تنها ۲۴ ساعت زمان دارید تا برای ثبت درخواست مرجوعی کالا اقدام کنید.